TREND VİZYONLARI

Kozmetik sektöründeki trendler ‘iyi hissetme kozmetikleri’ olma yönündedir. Pek çok endüstride belirli bir atmosfer yaratma ve müşterileri doğru ruh haline getirmenin bugünlerde en önemli şey olduğunu görüyoruz. Mobilya, araba, kıyafet, mücevher, yani moda ile bağlantılı olan tüm ürünlerin lükse odaklandığını görüyoruz. Bugünlerde herkes lükse düşkünlük gösterebilir; hepimiz görüyoruz ki lüks gittikçe daha popüler olmaya başlamıştır.

Her şeyin gittikçe daha pahalı hale geldiği bir pazarda, tüketicilerin önceliği paralarını en etkin biçimde kullanmaktır, ancak yine de lüksü sever ve keyif alırlar ve lükse para harcamaya hazırdırlar.

Lüks, hayatın en büyük zevklerini kapsayan ürünlere odaklanmıştır. İnsanların, bir ürün için tutku hissedecekleri belirli bir ruh halinde olmaları için teşvik edilmeleri gerekir, ki bu da onların ürün veya hizmet almasına yol açacaktır.  

İHTİYAÇ

Tüketiciler uzun süredir telaşlı bir yaşamları olduğunu, iyi bir yemek hazırlamak, doktora gitmek veya düzgün bir tatil yapmak için hiç vakitleri olmadığını hissetmektedirler. Bir başka deyişle; ara sıra kendilerini şımartamayacak kadar meşguldürler. Bu insanlara rahatı arayan insanlar denir; yaşamlarını kolaylaştıracak ve daha az stresli hale getirecek ve kendilerine katma değer sağlayacak ürünleri ararlar.

Bununla beraber, bu insanlar gittikçe dinlenmeye de zaman ayırmak istemektedirler. Artık sürekli telaş ve koşuşturma içinde olmak istememektedirler. “Kendim için zaman” cümlesi bu insan grubu için mantra haline gelmektedir.

Öyle görünüyor ki iyi görünmek ve iyi hissetmek için lüks elde etme çabası içerisindeyiz. Kişisel başarı kariyer başarısı ile eşit derecede önemlidir. Duyularımızı uyarma ihtiyacı duyarız. Doğru ruh haline sahip olmamıza yardım eden şeyleri görmek, koku almak, hissetmek, tat almak ve duymak isteriz. Davranışlarımız hem içsel hem de dışsal açından yeni bir önem kazanmıştır ve hissettiğiniz kadar iyi görünmek zorunludur.

Tüketicileri bir lüks markanın gerçek değerini bilmelerini sağlamak için kalite ve ince zevkin önemini sürekli olarak vurgulamak gerekir.

Ortamlar çok önemlidir ve duyular, görünüş, görünüm vs. lüks hissine yaklaşmak açısından önemli rol oynar.

Hepimiz kabul ederiz ki kendimizi hediyeler, güzellik bakımları/işlemleri ve diğer lüks ürünlerle şımartmak çok hoş bir şeydir. Vücudumuzu ve cildimizi şımartmak için zaten pek çok lüks ürün kullanmaktayız. Senscience ile şimdi aynı zamanda saçımızı da şımartabiliriz!